باید سرمایه گذاری های مردم در بورس به سمت تولید سوق داده شود

به گزارش رکنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تاکید براینکه تلاش ما براین است که تعامل و ارتباط پلیس و سازمان بورس کشور را ارتقا ببخشیم و بصورت هدفمند و مدون همراه و در کنار سازمان بورس باشیم، گفت: یکی از اساسی ترین اهداف پلیس امنیت اقتصادی استقرار نظم و امنیت در همه شئون جامعه است و در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی تلاش دارد تا این نظم و امنیت را در مجموعه های مالی و اعتباری کشور تثبیت و ارتقا دهد.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای ارتقا پیشگیری و مبارزه با جرایم و تخلفات بازار سرمایه، تحقق هر چه بیشتر عدالت و امنیت اقتصای، کشف جرایم و استفاده از ظرفیت های موجود طرفین و تامین بیش از پیش امنیت اقتصادی در حوزه بازار بورس انعقاد گردید.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امروز با تشکیل مجموعه امنیت اقتصادی تلاش دارد که بصورت تخصصی و هدفمند به موضوعات اقتصادی ورود داشته باشد، بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی امروز برای تامین امنیت و آرامش اقتصادی کشور طرح های مختلفی رادر زمینه برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی طرح ریزی و اجرا می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم سازیم تا مردم با آرامش و اعتماد کامل اقدام به سرمایه گذاری کنند، بیان داشت: در حوزه بورس باید به گونه ای اقدام شود تا مردم با اعتماد و اطمینان و با آسودگی خاطر در بورس سرمایه گذاری نمایندو برای تحقق این امر عملکرد مطلوب مسولین امر بسیار تاثیر گذار و مهم است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که سرمایه گذاری های مردم به سمت تولید سوق داده شود، گفت: باید تلاش شود که سرمایه گذاری های مردم در بورس به سمت تولید سوق داده شود چرا که تولید مهمترین مولفه رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال محسوب می شود.

وی افزود: بازار بورس از مهمترین مراکز اقتصادی کشور محسوب می شود که بسیاری از مردم با اعتماد ایجاد شده اقدام به سرمایه گذاری در  این مجموعه می کنند که باید این روند روز به روز تقویت و حمایت شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی باتاکید براینکه پلیس امنیت اقتصادی به عنوان ضابط قوه قضائیه همراه و همکار سازمان بورس کشور است و با کسانیکه بخواهند در فعالیت این بازار خلالی ایجاد کنند برخورد خواهد کرد، افزود: پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی تمام قد به میدان آمده است و با تمام وجود از امنیت اقتصادی مردم دفاع خواهد کرد.

کدخبر: 937556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟