صفر تا صد قتل داریوش مهرجویی و همسرش / بازجویی از مظنونان تا نیمه های شب ! + فیلم های قتلگاه

به گزارش رکنا، حدود ساعت ۲۲ روز شنبه 22 مهر ماه 1402، داریوش مهرجویی ، کارگردان سرشناس ایرانی و همسرش وحیده محمدی فر در باغ ویلا خود به طرز هولناکی به قتل رسیدند. اولین کسی که با اجساد آنها روبه‌رو شد، دخترشان مونا بود. مونا دختر ۱۸ ساله این زوج که ساعاتی را در خارج از منزل بود بعد از بازگشت، مقابل در خانه با شرایط غیرعادی مواجه شد و بدون اینکه داخل برود از یکی از اقوامش کمک خواست. سپس دختر جوان و فامیلشان با هم وارد خانه شدند و اجساد داریوش مهرجویی و همسرش را دیدند.

آنها ابتدا تصور کردند مقتولان هنوز زنده هستند بنابراین با اورژانس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. همزمان نگهبان شهرکی که خانه داریوش مهرجویی در آنجاست همراه پلیس به محل رفتند، اما بررسی‌های اولیه نشان داد ضربات کاری بوده و داریوش مهرجویی و همسرش جان باخته‌اند. به این ترتیب بلافاصله تیم ویژه‌ای برای تحقیق پیرامون این جنایت تکان‌دهنده تشکیل شد.

در خانه آنها، هیچ دوربین مداربسته ای در خانه نصب نبود و فقط دو دوربین مداربسته که متعلق به باغ همسایه است، در محل وجود دارد.

به گفته ساکنین شهرک، نگهبان شهرک ورود و خروج افراد را به طور دقیق کنترل می‌کند و کسی بدون اجازه ساکنین اجازه ورود ندارد. به همین دلیل هم معمولاً در باغ‌ها باز است و ساکنان فقط در ساختمان خود را می‌بندند.

یک زمین بایر مقابل خانه داریوش مهرجویی وجود دارد که به نظر می‌رسد عاملان قتل از آنجا وارد شده‌اند. هیچ شکستگی در قفل‌ها وجود نداشته و بنابراین عاملان قتل به راحتی وارد خانه شده‌اند.

در صحنه جرم چه خبر بود؟

شواهد حاکی از آن است که با چوب به سر داریوش مهرجویی زده و سپس شاهرگش را قطع کرده اند. همچنین مشخص شده که وحیده محمدی‌فر احتمالاً با سر و صدای قاتلان متوجه ماجرا شده است. او با عاملان قتل درگیر شده و آثاری زیر ناخن‌ها و دست‌های او بوده که احتمالاً متعلق به عاملان قتل است. آثار بر جای مانده روی دست‌ها و پاهای این زن نشان می‌دهد او به شدت مقاومت کرده است.

از خانه داریوش مهرجویی دو گوشی موبایل و مقداری طلا سرقت شده، این در حالی است که اشیای قیمتی دیگری نیز در خانه بوده اما سرقت نشده و این نشان می‌دهد که عاملان قتل قصد صحنه‌سازی داشته‌اند.

4 مظنون شناسایی و 3 نفر بازداشت شده اند

چهار مظنون در همان ساعات اولیه صبح از سوی کارآگاهان شناسایی شدند، اما دستگیر نشدند. پلیس اعلام کرد که 2 نفر را بازداشت کرده و 2 نفر دیگر را بعدتر بازداشت خواهد کرد. این در حالی است که سگ‌های پلیس نیز رد خون را دنبال کرده و سرنخ‌هایی به دست پلیس داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز نیز در یک مصاحبه اعلام کرد عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش را دستگیر کرده و به قوه قضاییه تحویل خواهند داد.

سردار هداوند که خود از شب قبل در محل حادثه است با اطمینانی خاص این صحبت‌ها را مطرح کرده و به نظر می‌رسد سرنخ های مهمی به دست آمده که او را به این اطمینان رسانده است.

بازجویی از مظنونان قتل  داریوش مهرجویی تا نیمه شب

به گزارش رکنا ، 3 مظنون  تا نیمه های شب توسط کارآگاهان جنایی تحت سرپرستی سردار هداوند و با حضور سردار قنبری تا نیمه های شب تحت بازجویی بودند !

 

کدخبر: 937310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟