فیلم دقیق چگونگی قتل داریوش مهرجویی و همسرش ! / قاتلان 3 نفر هستند ! / وحیده محمدی فر ابتدا فرار کرده بود !

به گزارش رکنا، سردار قنبری، رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در خانه تخریب نشده است؛ یعنی یا در باز بوده و یا بسته ولی قفل نبوده است. به طور کلی تمام درهای ورودی باز بوده اند. تاکید می کنیم که عامل یا عاملان با زور وارد خانه نشده اند. درگیری اولیه در سالن رخ داد و جسد داریوش مهرجویی با صورت روی زمین افتاده بود. همسرش در اتاق بوده یعنی فرار کرده و داخل اتاق در را بسته است. 

وی گفت: لکه های خون چنین حکایت می کنند که همسر داریوش مهرجویی پشت در اتاق مانع ورود قاتل شده و در نهایت جنازه زن کنار تخت افتاده بود. دخترشان ساعت 10 و نیم شب با پلیس 110 تماس گرفت و گفته بود که ساعت 2 و نیم بعد از ظهر برای رفتن به گالری نقاشی از خانه خارج شده بودم و وقتی ساعت 10 و نیم به خانه مراجعه می کنم با این صحنه مواجه می شوم.

او تاکید کرد: پول، اسناد، بودند ولی اینکه چیزی سرقت شده یا نه مشخص نیست ولی هنوز آماری داده نشده است. دختر این خانواده از سرقت پول چیزی را اعلام نکرده است. زمان کشف نهایی این پرونده را نمی توان اعلام کرد ولی نیروها عزمشان را جزم کرده اند و تمام توان علمی شان را به کار گرفته اند. امیدواریم که در زمان کوتاهی به نتیجه برسیم چون همین الان تجزیه تحلیل های علمی و آزمایشگاهی شروع شده است. تا زمان آزمایش ها و تحقیقات به دستمان نرسد، نمی توان زمان دقیق به نتیجه رسیدن پرونده را اعلام کنیم. 

کدخبر: 937293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟