جولان مرگ در اتوبان شهید یاسینی آبادان/ آرامش مردم را گرفتند

به گزارش رکنا، مدت‌هاست که در آبادان از فلکه الفی تا میدان‌فرودگاه، خیابان (شهید یاسینی) به پیست سرعت و کورس خودرو های وارداتی پلاک اروند و داخلی تبدیل شده است. رانندگان این خودروها که اکثرا جوانان هستند با سرعت و سبقت و تاخت و تاز شبانه در این بلوار آرامش را از ساکنان منطقه بریم و امیرآباد و افرادی که برای تفریح به این مناطق در آبادان میروند گرفته اند.

این بازی خطرناک علاوه بر پایمال کردن قوانین و حقوق شهروندی ساکنان و اهالی منطقه، باعث برهم زدن آرامش و امنیت روانی شهروندان شده و گاهی نیز باعث ایجاد تصادفات منجر به فوت سرنشینان و عابران پیاده بیچاره می شود. نبود پل عابر پیاده، دوربین کنترل سرعت در این بلوار باعث افزایش بی قانونی در این مسیر شده است.

 متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش مسابقات شبانه خودروهای لوکس در بلوار شهید یاسینی آبادان بوده ایم  که تعدادی از جوانان شهرستان وشهرهای اطراف شب ها به صورت نامتعارف و برای تفریح در این اتوبان چند کیلومتری آرامش شهروندان آبادانی را برهم میزنند.

 ساکنان منطقه امیرآباد آبادان با ابراز نگرانی از وقوع سوانح دلخراش رانندگی در گذشته در این اتوبان خواستار توجه بیشتر مسئولان به این منطقه و توقیف خودروهای متخلف هستند.

گفتنی است اغلب خانوادها و شهروندان آبادانی وخرمشهری در روزهای آخر هفته برای تفریح به این منطقه می آیند که حرکات نمایشی و کورس سرعت با وسایل نقلیه از سوی جوانها  به‌ دلیل از دست دادن کنترل خودرو و یا موتورسیکلت حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم میزنند از همین رو نظارت بر رانندگان این منطقه بسیار ضروری است.

علی رنجکش

کدخبر: 936747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟