بازداشت 6 مرد خارجی که در مشهد وحشت آفرینی می کردند / سرکرده آنها با صدای شلیک پلیس از بالای ساختمان پایین افتاد + جزییات

به گزارش رکنا ،  ساعت 11 شامگاه 11  مهر 6 جوان تبعه خارجی درحالی که سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت بودند وارد خیابان توس 33 شدند و با چوب و چماق به تخریب خودروهای پارک شده پرداختند. آن ها که جوی از رعب و وحشت به راه انداخته بودند ضربات هولناک چماق را بر سر جوانی فرود آوردند که سر کوچه ای ایستاده بود. طولی نکشید که شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و ماجرای هجوم ترسناک موتورسواران چماق به دست را اطلاع دادند.

دقایقی بعد و با توجه به اهمیت مقابله با شرارت و گردن کشی،گروهی از نیروهای انتظامی به فرماندهی سرهنگ جواد یعقوبی(رئیس کلانتری سپاد)عازم محله کشف شدند و با دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد)تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی عاملان تخریب خودروها آغاز کردند.آن ها همچنین فرد مجروح را به مرکز درمانی انتقال دادند و به بررسی دوربین های ترافیکی پرداختند.تحقیقات مقدماتی نیروهای اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری بیانگر آن بود که مهاجمان خشن از اتباع خارجی هستند که به دلیل نامعلومی از مکان دیگری به بولوار توس آمده اند و دست به تخریب خودروهای شهروندان زده اند.

 با شناسایی 6تن از عاملان ناامنی و شرارت،دستور دستگیری آنان از سوی مقام قضایی صادر شد و عوامل انتظامی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ،مخفیگاه متهمان را به محاصره درآوردند، اما سرکرده آن ها در یک لحظه با مشاهده پلیس به پشت بام منازل مسکونی رفت تا از چنگ قانون بگریزد، اما نیروهای ورزیده انتظامی که متوجه ماجرا شده بودند به تعقیب وی پرداختند و برای اخطار قانونی به وی تیر هوایی شلیک کردند. در این هنگام بود که جوان25 ساله با شنیدن صدای گلوله کنترل خود را از دست داد و از پشت بام منزل سقوط کرد.

این متهم تبعه خارجی در حالی که از ناحیه کمر دچار شکستگی شده بود توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

تحقیقات گسترده پلیس با دستورات قاطع قضایی برای دستگیری دیگر همدستان فراری وی همچنان ادامه دارد.

سجاد پور

کدخبر: 936237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟