پسر جوان به دست میهمان خانه اش کشته شد / در جنوب تهران رخ داد

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در جنوب شرقی استان تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا طی روش های اطلاعاتی و میدانی از صحنه جرم دریافتند؛ چند هفته گذشته صدای نزاع و درگیری در یکی از محله های جنوب تهران به گوش رسید و پس از آن متهم با استفاده از یک جسم سخت مقتول را مورد اصابت ضربه قرار داد و مقتول پس از رسیدن به بیمارستان بر اثر شدت ضربات وارده به قتل می رسد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پس از آن در گام دوم با بررسی جسد اثرات جراحت روی سر و بدن مقتول را مشاهده و به صداقت موضوع پی بردند. در ادامه کارآگاهان با استفاده از روش های اطلاعاتی و کارآگاهی قاتل را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: با دعوت مقتول به منزل وی رفته و در آنجا مشغول صحبت بودیم که ناگهان بر سر یکسری اتفاقات با یکدیگر درگیر شده و پس از اینکه از منزل وی خارج شدم ناگهان به سمت من حمله ور و من با استفاده از یک جسم سخت  با وی درگیر شدم که با توجه به اصابت ضربه به سر مقتول، وی بیهوش و سریعا محل را ترک کردم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمد به زندان منتقل شد.

کدخبر: 936019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟