قتل مرد بجنوردی با ضربات چماق به سرش / 4 مرد با چوب و چماق به جان هم افتادند

حوادث رکنا: سرهنگ مقصود رستگار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در شهرستان بجنورد روستای قریکانلو بلافاصله مامورین انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به مرکز درمانی و محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی با اشاره به انتقال یک نفر از مصدومان این نزاع به بیمارستان اظهار داشت: یکی از مصدومان این درگیری با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند، لذا با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در بررسی های میدانی از صحنه جرم، مشخص شد 4 نفر با همدیگر به دلیل اختلاف قبلی درگیر می شوند که در نتیجه این درگیری یک نفر مرد 55 ساله با ضربات چوب (چماق) به قتل رسیده و ضارب از محل متواری می گردد.

سرهنگ مقصود رستگار خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده و رصد فنی و اطلاعاتی ، محل اختفاء قاتل در سطح شهر بجنورد شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: در بازجویی اولیه صورت گرفته متهم به قتل اعتراف کرد ،پس از انجام بازسازی صحنه جرم ،پرونده تحویل مراجع قضایی و متهم با قرار مجرمیت روانه زندان شد.

کدخبر: 935718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟