شلیک مرگبار به 10 زن و بچه به دست مرد مسلح / قاتل کینه ای دستگیر شد + عکس

به گزارش رکنا، شب کریسمس گذشته حادثه‌ای هولناک در کالیفرنیای آمریکا رخ داد. آلیسیا اورتگا به همراه همسرش، فرزندانشان و حدود 30 نفر از اقوام و بستگان در خانه بزرگ‌شان دورهم جمع شده بودند که کریسمس را جشن بگیرند.

همگی بعد از شام در اتاق نشیمن گردهم آمده بودند که ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد. کاترینا، دختر کوچک یکی از مهمانان با خوشحالی گفت: بابا نوئل! و دوان‌دوان رفت و در را باز کرد. او مردی را با لباس بابانوئل روبه‌رویش دید و فریادی از خوشحالی کشید اما تنها چند ثانیه بعد، مرد 2 اسلحه از زیر لباسش بیرون کشید و شروع به تیراندازی کرد. او ابتدا دختربچه خردسال را هدف قرار داد و وارد پذیرایی شد. در چشم برهم‌زدنی خانه بزرگ آلیسیا اورتگا تبدیل به حمام خون شد. هریک از مهمان‌ها در تلاش برای نجات جانش در قسمتی از خانه پناه گرفت. مرد مسلح اما بی‌وقفه تیراندازی می‌کرد و برخی با بدن مجروح و خونی سعی داشتند جلویش را بگیرند اما موفق نشدند.

همان موقع بود که هویت مرد تیرانداز فاش شد. او شوهر سابق سیلویا به نام بروس بود. بروس پس از شلیک به طرف مهمانان، شعله‌افکن خانگی را باز کرد و خانه را به آتش کشید. در این میان یکی از زخمی‌ها پس از اینکه از پنجره بیرون پرید و خود را به خانه همسایه رساند، با پلیس و آتش‌نشانی تماس گرفت. پس از این حمله وحشیانه، بروس که خود نیز دچار سوختگی شده بود از آنجا گریخت. وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند، 4اسلحه دستی با ظرفیت حداقل 200 گلوله، مقدار زیادی بمب دستی و یک وسیله آتش‌زا پیدا کردند که مرد جنایتکار به همراه داشت. پلیس از روی دوربین‌های بزرگراه، مسیر فرار بروس را شناسایی کرد و درحالی‌که وی قصد داشت خود را به یک فرودگاه خصوصی برساند تا به مینه‌سوتا پرواز کند، توسط مأموران دستگیر شد

. او در اعترافاتش گفت: پس از اینکه سیلویا متوجه شد که من فرزند معلول دارم و از او پنهان کرده بودم، از من جدا شد و با فرد دیگری ازدواج کرد. من از همان زمان از او کینه به دل داشتم و برای انتقام‌جویی دست به این جنایت زدم. این مرد چند روز پیش به اتهام قتل 10نفر و مجروح کردن 3نفر در این حادثه در دادگاه محاکمه و به حبس ابد محکوم شد.

کدخبر: 935635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟