قتل بی رحمانه مرد تهرانی یکسال پس از ازدواجش / زن جوان با 20 ضربه شوهرش را کشت + عکس

به گزارش رکنا،ساعت 2 نیمه شب 13 مرداد ماه سال گذشته ماجرای کشته شدن مردی به کلانتری 118 ستارخان مخابره شد و تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

در بررسی های ابتدایی مشخص شد مرد فوت شده 66 ساله اهل غرب تهران است که در زمان وقوع حادثه همسر او در خانه حضور داشته است و زن جوان ادعا کرد دزدان وارد خانه شده و با ضربات چاقو شوهرم را به قتل رسانده و فرار کرده اند .

بعداز شندین اظهارات شهود و همسر متوفی و تایید مرگ این مرد، توسط عوامل اورژانس جسد برای تحقیقات بیشتر با دستور بازپرس پرونده به پزشک قانونی انتقال داده شد و همسر قربانی جنایت نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

در حالی که تحقیقات پلیسی ادامه داشت پزشکی قانونی اعلام کرد که مرد 66 ساله با 20ضربه چاقو به قتل رسیده است.

زن قربانی جنایت در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که نیمه های شب با صدای باز شدن در خانه بیدار شدیم و بعد از چند دقیقه یک مرد قوی هیکل وارد اتاق شد و پس از درگیری با همسرم او را هدف ضربا چاقو قرار داد و سپس از مسیر پنجره به بیرون فرار کرد که من با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواستم و زمانیکه اورژانس و پلیس به خانه مان آمدند از مرگ همسرم خبر دادند.

 

ادعاهای زن جوان در حالی بود که در تناقض گویی هایش گرفتار شده بود و سعی داشت با داستانسرایی ماجرای قتل شوهرش را به گردن دزدان بیندازد اما پس از یک ماه وقتی در برابر مدارک پلیسی و تناقض گویی هایش گرفتار شد به ناچار لب به سخن باز کرد و دست به افشاگری زد.

زن جوان 48 ساله به بازپرس شعبه 1 دادسرای امور جنایی  تهران گفت: یک سال قبل از جنایت از طریق یکی از اقوام بستگانم با حمید که 65 ساه و مجرد بود آشنا شدم و بعد از مدتی با هم ازدواج کردیم و زندگی مشترکمان را شروع کردیم اما بعد از مدت کوتاهی متوجه اعتیاد حمید به مواد مخدر شدم، او بعد از مصرف مواد شروع به خوردن داروهای روانگردان میکرد و شبها موقع خواب کابوس می دید وشروع به داد و فریاد می کرد ، ابتدا از او خواستم به  دکتر مراجعه کنیم که مدتی مواد را ترک کرد اما بعد از مدتی  دوباره شروع به خوردن قرص کرد و همین باعث درگیری های بین من و حمید شد.

وی ادامه داد: وقتی دیدم او دست از مصرف قرص ها بر نمی دارد به او گفتم طلاق می خواهم همین موضوع او را خشمگین تر کرد در حدی که آزار و اذیت های او شروع شد، بارها مرا کتک زد و وقتی قرص ها را مصرف می کرد از خود بی خود می شد ، روزهای آخر آنقدر از این رفتار او وحشت داشتم که اتاق خوابم را از او جدا کردم اما بارها با زور وارد اتاق می شد و بعد از اذیت کردن و کتک زدن من به اتاق خودش بر میگشت تا اینکه یک ساعت قبل از قتل اینقدر متوهم شده بود و در خواب فریاد می زد که حالت جنون بهم دست داد به سرعت به آشپزخانه رفتم چاقو را برداشته وارد اتاق شدم و به شکمش ضربه زدم که او از خواب پرید.

مریم در ادامه گفت: بعد از ضربه اولی که به حمید زدم او بلند شد مرا هل داد و سعی کرد از اتاق بیرون برود که من از پشت سرش بازهم به او چاقو زدم حمید روی زمین افتاد و دیگر تکان نخورد ، بعد از یک ساعت به خودم آمدم و متوجه شدم که او را کشته ام و  برای اینکه ردی از خودم به جا نگذارم تصمیم گرفتم از پنجره فریاد بزنم و به بهانه اینکه دزد وارد خانه ما شده از همسایه ها کمک بخواهم ، اما بعد از آن شب دچار کابوس و عذاب وجدان شدم و برای همین اعتراف کردم.

پس از اعترافات مریم به قتل شوهرش و تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جرم بازپرس ویژه قتل ، کیفرخواست متهم را مبنی بر قتل عمل مرد 66 ساله صادر کرد و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد که مریم به کیفرخواست پرونده اعتراض کرد و عنوان داشت که در صحنه قتل دچار جنون شده و قصد قتل نداشته است.

در همین راستا زن جوان برای بررسی سلامت روحی و روانی و جنون آنی در صحنه قتل به کمیسیون پزشکی منتقل شد و پرونده برای بررسی های دقیق و رفع نقص های در پرونده به شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.

بنا بر این گزارش، صبح روز 15 مهرماه زن جوان پیش روی بازپرس براعه به چگونگی قتل شوهر اعتراف کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر و تا زمان اعلام نظریه کمیسیون پزشکی در خصوص جنون آنی مریم در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

 

 

 

کدخبر: 935445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟