اعتراف عجیب قاتل بدنساز / 20 سابقه زندان به خاطر درگیری

 ساعت 7 شب چهارشنبه 12 مهر مأموران کلانتری 117 جوادیه در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل پسر جوانی با سه ضربه چاقو خبر دادند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مقتول هنگام بازگشت از باشگاه با پسر جوانی که او نیز به باشگاه بدنسازی دیگری رفت و آمد داشته درگیر شده و توسط او به قتل رسیده است.

با شناسایی هویت عامل این جنایت به نام شهرام، به دستور بازپرس جنایی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در بررسی‌ها مشخص شد متهم پس از قتل در خانه یکی از دوستانش مخفی شده است.

پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و به قتل ناخواسته اعتراف کرد: 10 سالی می‌شود که از همسرم جدا شده ام. من از نوجوانی، شرور بودم و مدام سر کوچک‌ترین موضوعی با دیگران دعوا می‌کردم. به خاطر همین دعواهایم بود که 20 بار به زندان افتادم. گاهی اوقات این درگیری‌ها به قدری بالا می‌گرفت که مجبور به پرداخت دیه می‌شدم.

او ادامه داد: آخرین بار سال 96 دستگیر شده و دو سال بعد هم آزاد شدم. با مقتول کل کل و کری خوانی داشتم اما در این حد نبود که راضی به مرگش باشم و بخواهم او را به قتل برسانم. شب حادثه موتورم را نزدیک باشگاه پارک کرده بودم و زمانی که به سراغش رفتم، متوجه شدم آیینه‌اش شکسته است.

پیگیری که کردم، به من گفتند که مقتول باعث شکستن آیینه موتورم شده است. آن شب سر همین مسأله دعوایمان شد و ناخواسته با چاقو چند ضربه به او زدم. نیم ساعت بعد از درگیری از طریق دوستانم متوجه شدم که او کشته شده است. خیلی ترسیده بودم، در خانه یکی از دوستانم مخفی شدم اما پلیس دستگیرم کرد.

با اعتراف متهم به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کدخبر: 935005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟