عوامل ۹۸ درصد قتل‌ها در استان آمل کشف شد

به گزارش رکنا، علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی آمل اظهار کرد: نباید بین مردم و پلیس فاصله بیافتد و همدلی مردم و پلیس باعث ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول شبانه‌روزی ۲۰۰ نوع مأموریت برای پلیس تعریف شده تا همشهریان در آرامش و آسایش به زندگی خود بپردازند، افزود: خط قرمز پلیس و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آغاز هفته فراجا و شعار "شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار"، تصریح کرد: امنیت پایدار و عمومی جز با اطلاع رسانی به موقع و صحیح محقق نمی شود و در این باید نباید از اهمیت مقوله آموزش غافل شد.

داداش تبار با بیان اینکه عوامل ۹۸ درصد قتل‌ها در سطح شهرستان را کشف کرده و تمام تلاش خود را برای دستگیری قاتلان به کار گرفتیم، یادآور شد: در ۶ ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی مازندران انجام شد که ایجاد امنیت در سفر بر عهده پلیس و عوامل انتظامی است.

وی با اعلام اینکه سامانه تلفنی پلیس ۱۱۰ روزانه بیش از ۲۵۰ بار توسط شهروندان شماره گیری می‌شود و باید به همه تماس‌ها پاسخ جامع و کامل داده شود، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۴ هزار و ۶۵۰ بار سامانه ۱۱۰ به صدا درآمد و گزارش‌های مردمی ارائه شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه پلیس حامی شهروندان قانون مدار است، ادامه داد: اصحاب رسانه همیشه در کنار مجموعه انتظامی هستند و همیشه قدردان مشارکت‌های مردمی و حمایت آنها هستیم.

داداش تبار با اشاره به اقدامات آموزشی و انتظامی گسترده در مناطق آسیب‌پذیر رضوان ۳۸ کوچه جهانبخش و منطقه امت‌آباد، یادآور شد: وقوع سرقت به دو بخش سرقت خرد همانند سیم‌های مخابرات، کابل برق، لوازم خودرو و دیگر سرقت‌ها و سرقت‌های کلان همچون دزدی از منازل، خودرو و جرایم خشن اتلاق می شود.

 

کدخبر: 934468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟