شرکت لاکسون کلاهبردار از آب درامد / مردم از قوه قضائیه درخواست کمک کردند

به گزارش رکنا، شرکت هرمی لاکسون یک نرم افزار تحت عنوان ارز دیجیتال در استان ایلام با ترفند و وعده سود زیاد، مخاطبان زیادی را جذب کرده است، در حالی که مسئولان و رسانه های استان ایلام بارها در مورد فعالیت شرکت هشدار داده بودند، متاسفانه عده زیادی در دام این شرکت گرفتار شده است.

خبرگزاری ها پیش از این در گزارش تحت عنوان تله لاکسون برای خانواده‌های ایلامی؛ پول‌هایی که به زودی بلعیده می‌شود در فعالیت این شرکت نیز هشدارهای لازم داده بود.

در حال حاضر طبق اعلام منابع آگاه بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم استان ایلام در دام این شرکت هرمی گرفتار شده اند و میلیاردها تومان پول مردم استان بر باد رفته است.

هیچ کدام از ادمین ها و لیدرهای این شرکت هرمی هم پاسخگوی مردم نیستند، دستگاه قضایی استان نیز به صورت جدی وارد قضیه شده است.

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام در این خصوص اظهار کرد: پروژه لاکسون اخیرا با جذب سرمایه و درآمد مردم اقدام به کلاهبرداری گسترده در سطح استان کرده است.

وی گفت: از یک ماه گذشته سرشبکه های این پروژه در استان احضار و تذکرات لازم در این خصوص به آنان داده شد.

بخشنده گفت: با وجود هشدارهای لازم به مردم در خصوص عدم واریز وجوه به حساب های این برنامه، تخمین زده می شود حدود ۴۰ هزار نفر در این پروژه درگیر شده‌اند.

دادستان مرکز استان ایلام گفت: مجموعه نهادهای نظارتی استان با توجه به معلوم شدن سرشبکه های این پروژه، اقدام به تشکیل پرونده کرده و اموال این افراد را شناسایی شده است.

پروژه پانزی لاکسون از چندماه گذشته با تبلیغات فراگیر در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری گسترده چندین میلیاردی از مردم استان ایلام کرده است.

کدخبر: 934194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟