اولین فیلم کامل حادثه مترو و ماجراهایی که منجر به بی هوشی آرمیتا شد

به گزارش رکنا، مسعود درستی روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت دختر ۱۶ ساله مصدوم در ایستگاه مترو میدان شهدا افزود: روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران عیادتی از این فرد داشتیم و ما در کنار این دختر و خانواده این فرد مصدوم هستیم و از مردم می خواهیم برای بهبود وضعیت این مسافران مترو دعا کنند.

به گفته وی، وقتی که این دختر در داخل واگن بیهوش می شود و سر این فرد به بدترین نقطه که درب ورودی واگن است برخورد می کند در سریع ترین اقدام از توقف قطار جلوگیری شد و با حضور به موقع عوامل اورژانس این فرد به مراکز درمانی منتقل شد.

توسعه کنترل هوشمند مسافران در مترو تهران/ آرامش مسافران مهم است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از توسعه کنترل هوشمند مسافران در این ناوگان خبر داد و گفت: در راستای حفظ امنیت و آسایش مسافران دوربین های عبور و مرور در ایستگاه ها افزایش پیدا می کند.

درستی اظهار کرد: ما هر چقدر بتوانیم در راستای حفظ آرامش مسافران گام برداریم کم است و هدف اصلی شرکت بهره برداری مترو اولویت اول خدمات مناسب و دوم حفظ آرامش و آسایش مسافران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: ناوگان مترو تهران یک شهر زیرزمینی است که روزانه چند میلیون نفر تردد می کنند و برخی مواقع اتفاق غیر قاب پیش بینی برای مسافران پیش می آید اما در این شرایط به راهبران و کارکنان شرکت مترو تاکید می کنیم که اقدام فوری در راستای حفظ آرامش و سلامت مسافران انجام دهند.

درستی تاکید کرد: در کنار خدمات رسانی حمل و نقلی به مسافران تلاش داریم مسافران در محیطی آرام و مناسب به سفر بپردازند.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و ۱۵۰ ایستگاه فعال است.

کدخبر: 934172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟