آخرین جزییات از وضعیت دختر دانش‌آموزی که در مترو دچار حادثه شد

به گزارش رکنا، مسعود درستی روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت دختر ۱۶ ساله مصدوم در ایستگاه مترو میدان شهدا افزود: روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران عیادتی از این فرد داشتیم و ما در کنار این دختر و خانواده این فرد مصدوم هستیم و از مردم می خواهیم برای بهبود وضعیت این مسافران مترو دعا کنند.

به گفته وی، وقتی که این دختر در داخل واگن بیهوش می شود و سر این فرد به بدترین نقطه که درب ورودی واگن است برخورد می کند در سریع ترین اقدام از توقف قطار جلوگیری شد و با حضور به موقع عوامل اورژانس این فرد به مراکز درمانی منتقل شد.

توسعه کنترل هوشمند مسافران در مترو تهران/ آرامش مسافران مهم است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از توسعه کنترل هوشمند مسافران در این ناوگان خبر داد و گفت: در راستای حفظ امنیت و آسایش مسافران دوربین های عبور و مرور در ایستگاه ها افزایش پیدا می کند.

درستی اظهار کرد: ما هر چقدر بتوانیم در راستای حفظ آرامش مسافران گام برداریم کم است و هدف اصلی شرکت بهره برداری مترو اولویت اول خدمات مناسب و دوم حفظ آرامش و آسایش مسافران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: ناوگان مترو تهران یک شهر زیرزمینی است که روزانه چند میلیون نفر تردد می کنند و برخی مواقع اتفاق غیر قاب پیش بینی برای مسافران پیش می آید اما در این شرایط به راهبران و کارکنان شرکت مترو تاکید می کنیم که اقدام فوری در راستای حفظ آرامش و سلامت مسافران انجام دهند.

درستی تاکید کرد: در کنار خدمات رسانی حمل و نقلی به مسافران تلاش داریم مسافران در محیطی آرام و مناسب به سفر بپردازند.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و ۱۵۰ ایستگاه فعال است.

کدخبر: 934159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟