قتل خونین مرد جوان در شهرقدس / چند جوان با چاقو و قمه به جان هم افتادند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامعلی نعمتی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری در مردادماه سال جاری و جراحت  یکی از شهروندان، بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر شده و ضمن انتقال مصدوم به بیمارستان تعداد 4 نفر از طرفین درگیری را دستگیر کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مصدوم حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نمود، متهمان جهت بررسی دقیق علت فوت در اختیار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفته و در بازجوئی اعلام کردند که فردی به هویت معلوم با مقتول درگیر و پس از وارد کردن چندین ضربه با قمه به مقتول از محل متواری و عنوان داشتند که نقشی در حادث شدن قتل نداشته اند.

سرهنگ نعمتی تصریح کرد: با مشخص شدن هویت قاتل تیم هائی متشکل از ماموران کلانتری و  پلیس آگاهی با اخذ دستور قضائی به مخفیگاه قاتل مراجعه که مشخص شد وی دقایقی پس از درگیری از شهرستان قدس متواری و به غرب کشور گریخته است.

جانشین انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی پس از حدود دو ماه تلاش بی وقفه موقعیت قاتل را در یکی از استان های مرزی شناسائی و روز گذشته در یک اقدام غافلگیرانه، وی را دستگیر و به شهرستان قدس منتقل کردند.

سرهنگ نعمتی با اشاره به اعتراف صریح متهم دستگیر شده مبنی بر درگیری و وارد نمودن جراحات شدید به مقتول و در نتیجه قتل وی، پس از تشکیل پرونده  قاتل فراری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و روانه زندان شد.

کدخبر: 932922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟