بازداشت عامل قطعی تلفن های شهر گناوه / انگیزه مرد جوان لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه به وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در سطح شهرستان گناوه و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری 11 جانبازان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته، هویت سارق این پرونده را شناسایی و مشخصات او را در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند.

سرهنگ غضنفری از دستگیری سارق حین ارتکاب سرقت و اعتراف وی به 5 فقره سرقت کابل های مخابراتی خبر داد و بیان داشت: سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

کدخبر: 932397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟