انهدام باند دزدان حرفه ای که از زندان و خارج زندان پول به جیب می زدند / در کرج فاش شد

به گزارش رکنا، محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در هفته‌های اخیر چندین پرونده با موضوع کلاهبرداری تلفنی در دادسرای ناحیه ۲ شهرکرج تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس فتا استان البرز ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، کلاهبردار با تماس تلفنی با شاکیان، و اعلام این مطلب که در مسابقات تلوزیونی به صورت شانسی برنده جایزه شده اید و با شیوه های متقلبانه اقدام به دریافت رمز همراه بانک مالباختگان کرده و حساب شان را خالی می‌کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با ردگیری وجوه کلاهبرداری شده ۲ زن که در زمینه پولشویی از طریق خرید سکه و طلا فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت : در تحقیقات تکمیلی از متهمان ۳ سرشبکه باند کلاهبرداری که در داخل زندان اقدام به کلاهبرداری تلفنی می‌کردند شناسایی و با هماهنگی قضائی به پلیس فتا منتقل شدند.

نادربیگی تصریح کرد: تاکنون ۳۰ نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

وی در پایان اظهار کرد: هرچند این شیوه کلاهبرداری روشی قدیمی است ولی با عدم توجه شهروندان به هشدارهای پلیسی، شاهد بروز این شیوه از کلاهبرداری و مراجعه شهروندان به پلیس فتا می‌باشیم.

کدخبر: 931626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟