غافلگیری سارق حرفه ای خودروهای اهالی محله نیاوران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده نیاوران و خیابان منظریه پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 123 نیاوران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بوده، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: مأموران کلانتری نیاوران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، در نهایت در بیست و ششم شهریور ماه هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بوده شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 21 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده منظریه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری 123 نیاوران متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

کدخبر: 930047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟