مرد شیطان صفت دختر تهرانی را با وعده مهاجرت از خانه فراری داد / پلیس تهران وارد عمل شد

به گزارش رکنا، حدود 2 هفته قبل زن میانسالی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دخترجوانش خبر داد و گفت: چند ساعت قبل دخترم به بهانه خرید شارژ تلفن همراه از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت، نگرانش شدم و همه جا را به دنبالش گشتم با همه دوستان و اقوام هم تماس گرفتم اما کسی از او خبر ندارد.

پس از این شکایت، پرونده‌ای در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه گمشدگان) تشکیل شد و تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شدند که در تحقیقات میدانی مشخص شد دختر گمشده با یک مرد جوان ارتباط  پنهانی داشته است.

 سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح ماجرا گفت: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که دختر گمشده از سوی 2 مرد و یک زن جوان در فضای‌مجازی با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا اغفال شده و از خانه فرار کرده است. بنابراین کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، دختر جوان در خانه متهمان در شرق کشور حضور دارد که با هماهنگی‌های قضایی کارآگاهان راهی آنجا شده و متهمان را دستگیر کردند.

 در ادامه دختر جوان نیز نجات پیدا کرد و متهمان که همگی با هم نسبت فامیلی دارند پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کردند.

کدخبر: 929857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟