تعقیب و گریز مرگبار پلیس با دزدان موتورسوار در تجریش / شامگاه دیروز رخ داد

به گزارش رکنا، ساعت 21:30 دقیقه 26 شهریور در ایستگاه بازرسی کلانتری 101 تجریش ماموران متوجه تردد موتورسیکلت مشکوکی  می شوند که به آنها دستور ایست داده  می شود اما راکبین موتورسوار بدون توجه به دستور ایست ، اقدام به فرار کرده و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک های هوایی می کنند اما دزدان به فرار خود ادامه می دهند و در این تعقیب و گریز ماموران اقدام به شلیک به سمت دزدان می کنند.

ماموران کلانتری در این تعقیب و گریز پس از اعلام ایست های متعدد و امتناع راکبین موتور سوار از توقت موتورسیکلت  مجبور به استفاده از گاز اشک آور شدند که پس از این کار راننده موتورسوار کنترلش را از دست داده و با گاردریل کنار اتوبان صدر برخورد و  روی زمین می افتند . در این میان یکی از متهمین که از ناحیه کتف چپ هدف گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و در بازرسی بدنی از همدست وی که در همان صحنه دستگیر شده بود یک تبر به دست آمد.

متهم زخمی توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل شد اما قبل از رسیدن به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی به کام مر گ فرو رفت.

بنابر تحقیقات اولیه هر دونفر راکب موتور سوار سارقان حرفه ای از آب در آمدند .

این پرونده تعقیب و گریز برای تحقیقات بیشتر تحویل بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی شد.

بازپرس ویژه قتل ازشعبه 3 دادسرای امور جنایی پس از بازبینی دوربین البسه مامور پلیس مشخص شد ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که در این راستا بازپرس براعه دستور انتقال جسد متهم به پزشکی قانونی را صادر کرد .

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار ماموران قرار دارد و همدست متهم نیز در اختیار پلیس قرار گرفته است.

کدخبر: 929579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟