مرد شیاد تابلوی میلیونی را مجانی خرید / شگرد ماهرانه مرد کلاهبردار در شمال تهران لو رفت

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری در شمال شهر تهران و وصول شکایت شاکی، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه هشتم بلافاصله با تحقیق از شاکی دریافتند؛ اواسط مردادماه سال جاری فردی برای خرید یک تابلو فرش به قیمت 42 میلیون تومان نزد شاکی رفته و پس از توافق، با ارائه رسید جعلی واریز به مبلغ 42 میلیون تومان، تابلوی فرش را خریداری و تحویل گرفته و سپس متواری می شود. در همین حین شاکی متوجه می شود که پیامک بانکی برای او ارسال نشده و موضوع را به پایگاه هشتم پلیس آگاهی اعلام می کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی موفق شدند هویت و مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سردار گودرزی با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده است، عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه ابتدا منکر سرقت شده و از عدم واریز وجه به حساب شاکی اظهار بی اطلاعی کرده، اما متهم در ادامه با توجه به تیزبینی کارآگاهان ناگزیر لب به اعتراف گشود و اعلام کرد با استفاده از روش کلاهبرداری، رسید جعلی چاپ کرده و پس از اعتماد شاکی سریعا اموال را گرفته و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه متهم تاکنون 8 فقره سابقه کلاهبرداری نیز داشته است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی سایر شکات و دیگر جرائم در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کدخبر: 929271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟