قتل هولناک 2 مرد در ساختمان نیمه کاره / قاتل بی رحم گریخت

به گزارش رکنا، صبح جمعه 24 شهریور مالک یک ساختمان نیمه‌ساز در تماس با پلیس از کشف اجساد دو کارگر ساختمانی در خیابان فرحزادی خبر داد.

با اعلام این خبر بازپرس وحید ناصری و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند.

با حضور در محل آنها با جسد دو مرد افغان در طبقه همکف و اول روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو از ناحیه شکم به قتل رسیده بودند.

در ادامه کارآگاهان به تحقیق از کارگرهای ساختمان نیمه ساز پرداختند که یکی از آنها گفت: شب گذشته بخاطر اینکه زیر ستون‌های اصلی بتن ریخته بودم باید صبح زود بیدار می‌شدم و کارهایم را انجام می‌دادم؛ وقتی بیدار شدم تا صبحانه درست کنم اجساد دوستانم را مشاهده کردم و به پیمانکار زنگ زدم.

وی ادامه داد: این دو نفر که کشته شده‌اند از مدتی قبل با نگهبان ساختمان اختلاف داشتند و حتی یکبار هم درگیر شده بودند اما با وساطت پیمانکار درگیری‌شان پایان یافت.

یک بار یکی از مقتولان گفته بود که از نگهبان ساختمان می‌ترسد و احتمال دارد که بلایی سرشان بیاورد.

این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد عامل جنایت ابتدا کارگری که در طبقه اول خواب بوده را به قتل رسانده و بعد کارگر دوم را که مشغول اصلاح صورتش بوده در طبقه همکف به قتل رسانده است.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، شناسایی عامل قتل و ‌‌دستگیری او را صادر کرد.  همچنین کارگر ساختمانی که مدعی بود اجساد را او پیدا کرده نیز بازداشت شد.

 

کدخبر: 929173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟