چرا پلیس به پسر جوان در گلشهر کرج شلیک کرده بود؟

به گزارش رکنا، صبح چهارشنبه گذشته فرد قمه‌به‌دستی در گلشهر کرج اقدام به تهدید مردم و حمله به افراد رهگذر کرده بود که پس از تماس‌های شهروندان عوامل گشت انتظامی در محل حاضر شدند و قصد آرام کردن این فرد را داشتند. اما او با قمه به مأموران حمله کرده و ۲ نفر از نیروهای پلیس را از ناحیه کتف و دست راست مجروح کرد.  مأموران انتظامی ابتدا اقدام به شلیک هوایی کرده و درنهایت مجبور شدند به طرف فرد مهاجم شلیک کنند. فرد مهاجم سابقه درگیری با خانواده و شرارت نیز داشته است.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: «حوالی ساعت هفت صبح چندین تماس از سوی شهروندان مبنی‌ بر قدرت نمایی با سلاح سرد از سوی یک جوان در چهارراه گلزار منطقه گلشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۳۹ گلشهر به محل اعزام شدند و بعد از رسیدن به صحنه ابتدا قصد داشتند که متهم را به آرامش دعوت کنند که در این حین متهم به سمت یکی از مأموران حمله‌ور شد و او را با سلاح سرد مجروح کرد در این حین مأموران وارد عمل شده و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح ، فردی را که به سمت مأموران و مردم حمله‌ور شده بود زخمی کردند که وی پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

برادر این مرد نیز گفت: برادرم  چند روزی می‌شد که قرص‌هایش را نخورده بود. مردم هم که از دیدنش ترسیده بودند به پلیس زنگ زدند.

مأموران هر چه سعی کردند با برادرم صحبت و او را ‌آرام کنند فایده نداشت.

در نهایت با چاقو به پلیس‌ها حمله و ۲ نفرشان را زخمی کرد.

رسانه‌های خارجی چیزهایی که گفتند شایعه و دروغ است. از مردم محله هم بپرسید می‌دانند برادر من حالت عادی نداشته است.

کدخبر: 929170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟