حمله سارق خشن به زن جوان در سعادت آباد / پلیس به موقع رسید

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر بیان داشت: 19 شهریور ماه تیم عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانومی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، متهمان در نهایت با از دست دادن کنترل موتورسیکلت به خودروی 206 شهروندی اثابت کرده، متوقف و راکب دستگیر و ترک نشین موفق به فرار شد.

سرهنگ مافی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهم چهار دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد ادامه داد: با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشد.

وی  در خاتمه افزود: متهم 24 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص 8 نفر از مال باختگان به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کردند و همچنین دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری 134 شهرک قدس قرار گرفت و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کدخبر: 928081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟