ترافیک فوق سنگین در مسیر رفت و برگشت محور چالوس + عکس و جزئیات / مسافران بخوانند

بر اساس شنیده ها در ساعات گذشته خبرها و تصاویری از محورهای شمالی و ترافیک سنگین  به دلیل هم زمان شدن تعطیلات پایانی هفته با تعطیلات تابستان شاهد این ترافیک های سنگین در جاده ها شده هستیم، برای صحت این خبرها و اطلاع مسافرین برای مدیریت در زمان سفرهایشان با سردار حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شهرهای شمالی مطلع شویم.

ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور چالوس سنگین است

سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا به خبرنگار رکنا گفت: وضعیت ترافیک در محور چالوس و آزاد راه تهران - شمال را در حال  حاضر  به صورت رفت و برگشت بسیار سنگین است.

جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است افزود: در حال حاضر هیج محدودیتی در محورهای شمالی اعمال نشده اما به دلیل بار ترافیکی در مسیرهای رفت برگشت در تعطیلات آخر هفته و همزمان شدن آن با تعطیلات تابستان تا ظهر امروز بر اساس شرایط ترافیک قالب بر جاده ها محدودیت های لازم را اعلام خواهیم کرد.

سردار حسینی در ادامه گفت: از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در انتها افزود: رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

ترافیک جاده چالوس

 

کدخبر: 927961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟