تیراندازی با سلاح ساچمه ای جان مرد جوان را گرفت + جزئیات

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: رییس پلیس آگاهی استان پس از تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در روستای «مُغ احمد بالا» سریع به همراه کارآگاهان مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، برای بررسی موضوع در محل درگیری حاضر شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه میدانی و اظهارات شهود مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بدون پلاک با چند سرنشین با صورت‌های پوشانده، مسیر موتورسیکلت را مسدود و با یک قبضه سلاح ساچمه زنی شکاری اقدام به تیراندازی کرده که تیر به صورت تَرک نشین برخورد و از ناحیه سر و صورت مجروح و پس از اعزام به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخته است.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با تحقیقات میدانی کارآگاهان نیز مشخص شد فردی با هویت معلوم با یک دستگاه خودرو بدون پلاک در روستای یاد شده در حال پرسه زنی است که باتوجه به اختلافات شخصی با راکب موتورسیکلت از خودرو پیاده و اقدام به شلیک کرده و سریع از محل متواری می‌شود.

سردار جاویدان اظهار کرد: در راستای دستگیری متهمان با هماهنگی مرجع قضایی، اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به پاسگاه گچین اعزام و در عملیاتی سه نفر از متهمان را دستگیر و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی ادامه داد: اقدامات فنی برای دستگیری دیگر متهم متواری که عامل اصلی تیراندازی بوده، نیز انجام شد و محل اختفای قاتل متواری شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ابراز کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان با صراحت به بزه ارتکابی خود در تیراندازی منجر به قتل اقرار کردند و در این راستا قاتل به همراه سه نفر از همدستانش پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کدخبر: 926625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟