قاتل دختر جوان در جنوب تهران خودش را به دیوانگی زد

به گزارش رکنا؛ روز دوم مردادماه امسال، کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در خیابان صمدی شهرری از سوی پدرش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاها؛ن اداره دهم پلیس آگاهی، ماموران تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی به همراه قاضی مجید باقری صالح؛ بازپرس ویژه قتل ،راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در اتاق مسکونی نزدیک پشت‌بام خانه مورد نظر با جسد دختر حدودا 32 ساله‌ای مواجه شدند که براثر خفگی به قتل رسیده بود! بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتوله به موادمخدر اعتیاد داشته و شب قبل از کشف جسد وارد اتاق مورد نظر شده است.

نتیجه اقدامات فنی و مخابراتی حکایت از آن داشت، مقتوله با یک پسر 22 ساله در اتاق قرار ملاقات داشته است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت؛ کارآگاهان در ادامه نیز متهم را که در نزدیکی صحنه جنایت حضور داشت، بازداشت کردند.

 کارآگاهان در گام بعدی، پسر جوان را بازداشت کردند؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه با تظاهر به داشتن بیماری جنون اظهارات ضد و نقیضی را درباره ارتباطش با مقتوله به زبان آورد!

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت و دستگیری متهم، کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت پیدا کردند تا با تحقیقات تخصصی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه موردنظر درباره وقوع این قتل هولناک  تحقیق کنند همچنین متهم با دستور قضایی برای معاینه سلامت عقل و روان به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات تخصصی اعلام کردند متهم دارای سلامت عقل و روان است و در صحنه جنایت برای گمراه کردن تیم جنایی تظاهر به بیماری جنون کرده است.

متهم که همچنان منکر جرم خود بود، بالاخره روز گذشته 12 شهریورماه پس از مواجه با شواهد و مدارک موجو به قتل دختر جوان در خانه‌ مورد نظر واقع در خیابان صمدی با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

 با دستور قاضی مجید باقری صالح؛ بازپرس ویژه قتل، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کدخبر: 925949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟