بازداشت عامل تصادف هولناک پژو و تریلی در بلوار قائم سمنان + جزییات

به گزارش رکنا از سمنان، رئیس کل دادگستری استان سمنان درخصوص پرونده حادثه چند روز گذشته تصادف یک دستگاه تریلر و پژو در بلوار قائم سمنان در جمع خبرنگاران گفت: صبح روز 30 مردادماه بود که یک دستگاه تریلر با خودروی پژو 405 در بلوار قائم سمنان برخورد کرد و منجر به بروز حادثه شد.

محمد جعفر عبداللهی، گفت: در پی وقوع سانحه برخورد یک دستگاه تریلر با خودروی سواری پژو 405 در بلوار قائم سمنان، دستگاه قضائی با عمل به‌هنگام، دستورات قانونی لازم را برای دستگیری متهم صادر کرد.

IMG_5184-scaled

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: به محض وقوع این اتفاق، به دادستان مرکز استان سمنان دستور داده شد تا نسبت به بررسی علت وقوع با بررسی ابعاد مختلف اعم از علت تردد تریلر در شهر آن هم در ساعات اولیه روز و انگیزه بروز این حادثه ورود قانونی و جدی را معمول داشته و دستورات لازم را به ضابط عام صادر کند.

عبداللهی گفت: علی‌رغم گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص علت وقوع حادثه، در تحقیقات اولیه مشخص شد که اختلاف در مقدار توزین کالای حمل‌شده در بارنامه با مقدار تحویل داده‌شده به دریافت‌کننده عامل ایجاد اختلاف بین طرفین بوده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: متأسفانه راننده تریلر از ناحیه کمر دچار آسیب شده و چند روزی در مرکز درمانی برای حصول بهبودی نگهداری می‌شده و همچنین تحت نظارت پلیس بوده که از بیمارستان فرار می کند.

5901912

عبداللهی تصریح کرد: به محض اطلاع مقام قضائی با صدور نیابت قضائی به استان‌های مختلف، درکمتر از 24 ساعت راننده تریلر فراری شناسایی و به دادسرای عمومی و انقلاب سمنان معرفی و تفهیم اتهام و به علت عجز از تودیع وثیقه روانه زندان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اتهامات راننده تریلر گفت: حمل و نگهداری مواد مخدر از نوع شیشه به میزان یک گرم و 27 سانت و آلات استعمال مواد مخدر صنعتی از نوع پایپ، شروع به قتل عمدی، اخلال در نظم عمومی، الصاق پلاک وسیله نقلیه دیگری به خودرو، ایراد صدمه بدنی عمدی با برخورد عمدی به خودرو پژو 405، تخریب جداول و درختان شهرداری در این پرونده مطرح است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: این حادثه تلفات جانی نداشته و توصیه می‌شود چنانچه بین افراد اختلاف نظری به‌وجود می آید، علاوه بر اینکه با سعه صدر رفتار شود، با مراجعه به مراجع قضائی که با میانجیگری درصدد رفع اختلاف هستند، از انتقال خصومت به درون شهر و انظار عمومی خودداری شود.

عبداللهی بیان کرد: دستگاه قضائی تاب بروز اخلال در نظم عمومی و خدشه دار شدن امنیت روانی جامعه را نداشته و برخورد قانونی و البته عبرت آموزی را با متخلفان رقم می زند.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 925329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟