شرور فراری که وحشت آفرینی می کرد دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر گفت: در اجرای مرحله چهارم طرح مقابله با اراذل و اوباش و در پی اقدام فرد شروری که باعث رعب و وحشت برای شهروندان، ایجاد نا امنی و برهم زدن نظم عمومی در خیابان خالد اسلامبولی تهران کرده بود، بلافاصله و با توجه به حساسیت موضوع، بررسی خبر در دستور کار تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این متهم از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت بوده و دارای سوابق متعدد شرارت و نزاع دسته جمعی، عربده کشی است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان خالد اسلامبولی شناسایی و در عصرگاه روز گذشته  ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را دستگیر و به مقراین پلیس منتقل کردند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران درپایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش های خود به سامانه 110 ، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.

کدخبر: 924533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟