بازداشت 2 پسر جوان که ماهرانه موبایل قاپی می کردند / در تهران فاش شد

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: 6 شهریور ماه عملیات کلانتری 137 نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان ناظریان تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار و ترک نشین را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سردار گودرزی ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان یک دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف شد با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشند.

وی ادامه داد: متهمان 18 الی 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 22 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری 137 نصر قرار گرفت و  متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 923869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟