قتل هولناک پدر به خاطر دختر سرکش / با نام پدرش صحفه هنجارشکن ساخته بود + انگیزه و جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، روز پنجشبه 2 شهریور ماه خبر قتل مرد میانسالی در خواب به دست همسایه اش با ضربات چاقو به  بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی تهران گزارش شد که پس از اعترافات اولیه متهمین،  بازپرس علی مردانی از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بازداشت همسر و دختر قربانی جنایت و مرد همسایه را صادر کرد.

مرد همسایه در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد با توجه به رابطه پنهانی که با دختر همسایه داشتم با پدرش دچار اختلاف شدم و به همین خاطر وقتی متوجه شدم خواب است واردخانه شان شدم و او را در خواب و با ضربات چاقو به قتل رساندم.

دختر قربانی جنایت نیز حرفهای مرد همسایه راتایید کرد و بازپرس پرونده دستور داد تا همسر قربانی نیز با توجه با اطلاع بودن در این ماجرا دستور بازداشت وی را نیز صادر کر و هر 3 متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

اعتراف به قتل پدر

کارآگاهان در تحقیقات بعدی پی بردند که دختر جوان در فضای مجازی با نام پدرش در اینستاگرام و توئیتر یک صحفه باز کرده و محتوای غیر اخلاقی و ضد انقلابی منتشر کرده است و با این اقدام سعی داشته پلیس برای دستگیری پدرش وارد عمل شود.

دختر جوان در ادامه تحقیقات وقتی پیش روی بازپرس علی مردانی در شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

دختر جوان در اعترافاتش گفت: پدر آدم سختگیری بود و نمی گذاشت من بیرون بروم و حتی با دوستانم باشم و وقتی فهمید با مرد همسایه در ارتباط هستم شرایط بدتر شد و بارها با هم درگیری فیزیکی و لفظی پیدا کردیم تا اینکه تصمیم گرفتم با انتشار مطالبی در فضای مجازی با نام پدرم باعث بازداشت شدنش شوم اما بی فایده بود.

 وی افزود: خسته شده بودم و در یک لحظه که پدر خواب بود تصمیم به قتل گرفتم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و در ادامه وقتی مرد همسایه فهمید من پدرم را کشتم در هواخواهی از من ادعا کرد که قاتل است اما دیگر نتوانستم نقش بازی کنم و دست به افشاگری زدم.

بنا بر این گزارش، بازپرس علی مردانی از شعبه 10 دادسرای جنایی تهران با توجه به اعترافات و اطلاعات به دست آمده دختر جوان به اتهام قتل پدرش و همسر قربانی جنایت نیز با توجه به اینکه در صحنه قتل حضور داشته در بازداشت قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی در این جنایت خانوادگی ادامه دارد.

کدخبر: 923593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟