قتل شوهرم کار من و پسرعمویم نیست

​به گزارش رکنا، متهم که زنی 38ساله است، یک سال قبل به اتهام قتل شوهرش بازداشت شد. او از همان ابتدا همه چیز را انکار کرد اما در نهایت با صدور کیفرخواست برای او و پسرعمویش که خواستگار سابقش بود، هر دو برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران معرفی شدند.

یک سال قبل زنی به نام پریسا به پلیس گزارش داد همسرش به نام سعید گم شده است. او گفت: شوهرم با تماس تلفنی زنی از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. شوهرم مشروب خورده بود و حالت عادی نداشت. سعی کردم جلوی او را بگیرم اما نتوانستم و بعد از آن هم دیگر ردی از شوهرم نیست.

ماموران تحقیقات خود را آغاز و چند روز بعد جسد سعید را پیدا کردند. در حالی که پریسا مدعی بود نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است، پسرش آرش رازی را فاش کرد که همه معادلات را به هم زد. او گفت: مادرم روز حادثه من و دو خواهرم را به عطاری فرستاد. وقتی برگشتیم پدرم در خانه نبود و مادرم داشت خون روی دیوار را پاک می‌کرد. دست‌هایش هم زخمی‌ بود. پرسیدیم چه شده گفت با پدرم دعوا کرده و پدرم هم از خانه بیرون رفته است. خون زیادی روی در و دیوار بود. آنها همیشه با هم درگیری داشتند اما تا به حال این مقدار خون ندیده بودم. ضمن اینکه پسرعموی مادرم قبل از بیرون رفتن ما وارد خانه شد و وقتی ما آمدیم دیگر نبود.

پلیس در ادامه مهرداد، پسرعموی پریسا، را بازداشت کرد. او گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم و نقشی در ناپدید شدن و مرگ سعید نداشتم. آن زمان در جایی دیگر در حال جمع کردن زباله بودم.

در حالی که مدتی از بازداشت دو متهم می‌گذشت همبندی پریسا رازی را فاش کرد که همه چیز را تغییر داد. او گفت، پریسا در یک درد دل دوستانه به او گفته به شوهرش کلونازپام داده و با همدستی مهرداد او را کشته است.

به این ترتیب برای متهمان کیفرخواست صادر و پرونده به منظور رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند، اولیای دم درخواست قصاص کردند. مادر مقتول از طرف خودش و نوه‌هایش گفت حاضر به گذشت نیست.

سپس پریسا در جایگاه حاضر شد. او اتهام را رد کرد و گفت: مادرشوهر و برادرشوهرم کاری کردند که بچه‌هایم علیه من حرف بزنند. آنها این حرف‌ها را به بچه‌هایم یاد داده‌اند. من شوهرم را نکشتم و اتهام را هم قبول ندارم. حرف‌های همبندی خودم را هم قبول ندارم. مهرداد مدتی بود برای شوهرم کار می‌کرد و رفت و آمدش به خانه ما به همین دلیل بود.

سپس مهرداد در جایگاه قرار گرفت. او هم اتهام را رد کرد و گفت: من در این قتل نقشی نداشتم. آن زمان جای دیگری بودم و از اختلاف پریسا و شوهرش هم خبر نداشتم.

در ادامه وکلای متهمان در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم برائت شدند.

در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اعتماد

کدخبر: 923409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟