بازداشت دزدان انبار شرکت های مخابراتی تهران / یک کارمند مخابرات با آنها همدست بود

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبار شرکت مخابراتی موضوع رسیدگی تخصصی پرونده، در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در نخستین گام راهی صحنه‌ های وقوع جرم شدند و با بررسی تصاویر بدست آمده از صحنه های سرقت و اقدامات کارگاهی واطلاعاتی مشخص شد 6 سارق با استفاده از 2 دستگاه خودروی نیسان وانت و پژو پارس به دفعات مختلف وارد انبار شده و تعدادی کابل های مخابراتی را سرقت کرده اند.

در ادامه مشخصات ظاهری متهمان به دست آمد و مشخص شد سارقان از طریق ساختمان خالی از سکنه همجوار انبار شرکت وارد شرکت شده و اقدام به سرقت کابل های مخابراتی در مجموع به تعداد 4 فقره شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه همکاری احدی از کارمندان شرکت در وقوع سرقت متصور بود ادامه داد: مراقب های ویژه پلیسی آغاز تا اینکه  4 تن از  اعضای این باند با استفاده از خودرو وانت و پژو پارس  قصد ورود به ساختمان خالی را داشتند که در یک عملیات غافلگیرانه 2 تن از سارقان دستگیر اما 2 تن از سارقان که بیرون از ساختمان در حال زاع زنی بودند با استفاده از خودروی سواری موفق به فرار از صحنه جرم شدند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی مشخص شد که خودروی وانت سرقتی بوده و سارقان ساعتی قبل از دستگیری خودرو را در جنوب تهران سرقت و با نصب پلاک مسروقه دیگر در صحنه جرم حاضر شده اند.

سارقان در پی جوئی های انتظامی منکر ارتکاب هرگونه سرقتی بودند تا اینکه کارآگاهان با شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند کارمندی که با سارقان همکاری داشت را شناسایی و با دستگیری این کارمند متهمان به همکاری با یکدیگر در ارتکاب 4 فقره سرقت از انبار شرکت اعتراف کردند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار قرار دادند و متهمان برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم این پلیس قرار دارند.

کدخبر: 923164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟