فیلم بازدید هوایی از مسیر حرکت زائران اربعین حسینی در مرز مهران / 70 درصد پارکینگ ها پر شده است

به گزارش رکنا، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بازدید هوایی مرز مهران به خبرنگار رکنا گفت: پس از بازدیدی که امروز به صورت هوایی از جاده ها و پارکینگ های شهر مهران صورت گرفت، شاهد ترددهای روان در محورهای مواصلاتی به سمت مرز زمینی مهران و پر شدن پارکینگ های مشخص شده برای خودروهای شخصی و عمومی تا ظرفیت 70 درصدشان پر شده است.

سردار حسینی از زائرین و رانندگان محترم خواست با توجه به علائم پلیس در پارکینگ های مشخص خودروهای خود را پارک و باقیمانده مسیر تا خروجی مرز را به صورت پیاده یا وسایل نقلیه عمومی طی کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون تصادفی که در آن جانباخته ای داشته باشیم رخ نداده است اما همچنان به مدیریت زمان برگشت زائرین توجه خواهیم داشت و تمرکزمان بر روزهای پایانی مراسم اربعین است تا زائرین با تجربه سفری ایمن و سلامت به مقصد خود برگردند.

سردار حسینی افزود: کماکان پیشنهاد ما به زائرین عزیز تردد از مرزهای خسروی، شلمچه و چذابه است تا با ترافیک و ازدحام جمعیت روبرو نشوند و پلیس هم بتواند به وظایف خود برای تسهیل در تردد زائرین، مدیریت  صحیح ترافیک و کمترین تصادف و جانباخته را در این ایام رقم بزند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در پایان افزود : امکان پارک خودروهای شخصی در حاشیه 6 مرز زمینی کشور وجود ندارد و زائرین خودروهای شخصی خود را در پارکینگ های مشخص شده پارک کرده و باقی مسیر را با وسایل نقلیه عمومی طی کنند . تنها 30 درصد از ظرفیت فضای پارک خودرو در شهر مهران خالیست که با موج جدید ورود  زائرین  تا فردا تمام ظرفیت پارکینگ ها و فضاهای باز پر خواهد شد. از مرزهای دیگر تردد کنید.

 

کدخبر: 922984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟