ارتقاء امنیت شهر نیشابور به صورت ضربتی اجرایی شد

به گزارش رکنا، در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی ، طرح ارتقاء اجتماعی توسط پلیس های پیشگیری ، امنیت عمومی ، مبارزه با مواد مخدر،آگاهی ، یگان امداد پس از برآورد های اطلاعاتی  در سطح شهر نیشابور اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهارکرد:در اجرای  24 ساعته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان نیشابور تعداد 31 نفر   از جمله  17معتاد متجاهر  و 14 نفر متهم در زمینه  انواع سرقت ،توزیع مواد مخدر و..    شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به توقیف تعداد 22 دستگاه وسیله نقلیه شامل 13 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتور سیکلت گفت : با تلاش کارکنان خدوم پلیس نیشابور تعداد 4 دستگاه وسیله نقلیه پراید و پژو 206  سرقتی  به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و متهمان به سرقت دستگیر شده به 12 فقره انواع سرقت لوازم و قطعات داخل ،و.. اعتراف کردند .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : هم چنین ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی از 41 واحد صنفی بازدید که ضمن تذکر و اخطار پلمب 19 واحد صنفی 2 واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های صادره و بی توجهی به تذکرات با دستور قضایی پلمب شدند .

وی یادآورشد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی  و معتادان متجاهر با هدف اصلاح به کمپ ماده 16 معرفی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تشکر از همکاری شهروندان ، حمایت های دستگاه قضایی و هم چنین حمایت های معنوی ائمه محترم جمعه تاکید کرد: پلیس ،خدمتگزار و و کسب اعتماد عمومی و رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و با اتکال به خداوند متعال از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت بی‌منت به مردم دریغ نخواهد کرد

 

کدخبر: 922718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟