35 سارق محتویات خودرو  در دام پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ کاظم صادقی گفت: اولین طرح "مبارزه با سارقان محتویات داخل خودرو" به مدت سه روز در استان خراسان جنوبی با استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی پلیس اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳۵ نفر سارق دستگیر شدند که در بازجویی‌های انجام شده از متهمان به ۵۹ فقره سرقت اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی بیان کرد: پنج دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز در این عملیات کشف شد.

وی با تاکید بر این نکته که شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند گفت: همچنین از پارک کردن وسایل نقلیه در نقاط تاریک و خلوت خودداری شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان یک سارق را دستگیر و ۳۷ راس احشام سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ محمدحسن اکبری افزود: با وقوع سرقت ۳۷ راس احشام در خوسف، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خوسف قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان خوسف با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۳۷ رأس احشام سرقتی که قصد جابه‌جایی به شهر دیگر را داشت، کشف کردند و احشام سرقت شده پس از هماهنگی با مقام قضایی تحویل صاحبان آنها شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سرقت‌های خُرد در این استان روند افزایشی داشته است.

 

کدخبر: 921750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟