رد پای7 محکوم متواری در اروندکنار و چوئبده آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت محله محور درجهت شناسایی و برخورد با محکومان متواری، طرح پاکسازی با حضور ماموران انتظامی اروندکنار و چوئبده عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی کلانتری 20 اروندکنار وکلانتری 14چوئبده با انجام کار اطلاعاتی و رصد فعالیت مجرمین در این مناطق، موفق شدند، محل اختفای 7 محکوم متواری را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در 3 عملیات جداگانه آنها را در مخفیگاهایشان دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: 7 نفر محکوم متواری که توسط ماموران پلیس در اروندکنار و چوئبده دستگیر شدند؛ دارای سوابق قاچاق سوخت ، سرقت اماکن خصوصی و محکومیت مالی بودند.

ایشان شناسایی و بازداشت 6 سارق ،3 خرده فروش مواد مخدر و توقیف 23 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در این دو شهر را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد و گفت: سارقان دستگیر شده به 9 فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در اروندکنار و چوئبده معترف شدند.

رئیس پلیس آبادان در خاتمه از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبرداد؛ و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

علی رنجکش

کدخبر: 921348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟