قتل ناموسی 2 جوان در محله خاک سفید / قاتل چاقوکش راهی بیمارستان شد

به گزارش رکنا، روز گذشته درگیری 2 کارگر باربری منجر به قتل یکی از آنها شد. این حادثه روز گذشته ساعت 4 بعدازظهر در محله خاک سفید رخ داد و این در حالی بود که عده ای از کسبه و اهالی محل شاهد این ماجرا بودند.

بعد از درگیری خونین بین دو جوان هر 2 به بیمارستان منتقل شدند و یکی از آنها ساعتی بعد به کام مرگ فرو رفت.به این ترتیب رسیدگی به پرونده قتل در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

در بررسی های ابتدایی مشخص شد که قاتل و مقتول از مدتی قبل به دلایل نامشخصی با یکدیگر درگیر شده بودند که ماه قبل درگیری آنها منجر به ضرب و جرح نیز شده و دست مقتول از سوی قاتل مجروح شده بود.

قاتل که مورد اصابت ضربات چوب از سوی مقتول قرار گرفته بود، با حال وخیم روی تخت بیمارستان است اما در همان حال تحت بازجویی از سوی بازپرس جنایی قرار گرفت و به قتل با ضربات چاقو اعتراف کرد.

در همین حال بازبینی دوربین های مدار بسته موجود در محل تصویر لحظه درگیری را نشان می داد و یکی از همسایه ها نیز ادعا کرد که درگیری این دو جوان از زمانی که در افغانستان بودند بر سر مسائل ناموسی آغاز شده بود اما انگیزه قتل هنوز تائید نشده است.

به این ترتیب رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن حقیقت در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

 

کدخبر: 921089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟