4 عامل ناامنی در میامی دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهرستان میامی بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، چهار نفر در پی اختلافات شخصی اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری به فردی کردند که وی با اصابت ساچمه‌های گلوله از ناحیه سر، صورت و سینه به‌شدت آسیب دید و به‌سرعت توسط اورژانس به بیمارستان شاهرود منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به آغاز فرآیند اطلاعاتی پلیس برای شناسایی عاملان تیراندازی اضافه کرد: در نهایت با اقدامات تخصصی و به‌کارگیری تجهیزات هوشمند در کمتر از چهار ساعت، مخفیگاه متهمان در یکی دیگر از روستاهای توابع شهر میامی شناسایی شد.

میراحمدی ادامه داد: با اعزام سه تیم عملیاتی، هر چهار نفر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و یک قبضه سلاح شکاری در مخفیگاه آنها کشف شد.

وی با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این اقدام مجرمانه اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس از تعیین وثیقه روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس به حکم قانون و مقتدرانه با افرادی که بخواهند به هر طریقی باقدرت‌نمایی آسایش مردم را سلب و ناقض امنیت باشند، برخورد خواهد کرد و این افراد بدانند پلیس با هیچ‌کسی در خصوص امنیت جامعه مماشات نمی‌کند.

کدخبر: 920950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟