زن گم شده پیدا شد / در یاسوج رخ داد

به گزارش رکنا ؛ «کاظم فلاحی‌دوست» افزود: به دنبال اعلام مفقود شدن خانمی ۷۵ ساله اهل استان یزد که به ادعای خانواده‌اش جهت تفریح به همراه خانواده به این استان آمده بود، بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ظهار کرد: یک تیم از نجاتگران و امدادگران شهرستان‌های بویراحمد و یک تیم تخصصی آنست(سگ های تجسس) از معاونت امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروهای امدادی این جمعیت از روز اول حادثه پس از اطلاع از سوی خانواده خانم گمشده، با کمک سگ‌های تجسس، عملیات جستجو را آغاز و صبح امروز پس از هفت روز تلاش مداوم جسد این خانم را در فاصله یک کیلومتری و در ارتفاعات ابشار یاسوج پیدا کردند و به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تحویل دادند.

فلاحی دوست عنوان کرد: یک تیم پنج نفره خانم از سفیران حمایت های روانی هلال احمر به خانواده این خانم حمایت های روانی ارائه کردند و هم اکنون خانواده مرحوم در مهمانسرای هلال احمر استان مستقر شدند.

وی بیان کرد: خانواده این خانم اعلام کردند که برای تفریح به سرچشمه آبشار رفتند و وقتی برگشتند خبری از این خانم مفقود شده نبود. همچنین بنا به اعلام برخی از اعضای خانواده خانم مفقود شده، این فرد دارای بیماری آلزایمر بوده است.

محمد رستمی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: روز شنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ پیدا شدن جسد یک بانوی ۷۵ ساله از طریق فرمانده کلانتری۱۱ یاسوج به آتش نشانی یاسوج اعلام شد که سریعا تیم چهار نفره امداد و نجات آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حدود یک ساعت پیاده روی در ارتفاعات آبشار یاسوج وسیله بسکت جسد را به پایین ارتفاعات انتقال و تحویل عوامل انتظامی دادند.

رستمی بیان کرد: طی هفت روز در چندین مرحله عملیات جستجو را انجام می دادند اما پیدا نشده بود.

گفتنی است که طی چند روز اخیر عکس بانوی با عنوان گمشده در آبشار یاسوج طی روز ۲۱ مرداد ماه در فضای مجازی منتشر شده بود.

 

 

 

کدخبر: 920803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟