این مرد بی رحم نامادری و برادر ناتنی اش را فجیعانه کشت / اعدامش قطعی شد + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، دی ماه سال 1400 ماجرای قتل وحشتناکی در خانه ای در محله نظرآباد  کرج به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل جرم حاضر شدند.

در خانه مرد نانوایی حضور داشت که زن و پسر 4ساله اش به طرز هولناکی به قتل رسیده بودند و سناریوی قتل اعضای خانواده اش را به پلیس مخابره کرده بود.

 مرد نانوا گفت: ساعت 1:30 ظهر برای خوردن ناهار و استراحت به خانه بر گشتم،از ابتدای ورودی راهرو  متوجه باز بودن در خانه شدم، وارد که شدم با بهم ریختگی خانه روبرو شدم، نگران وارد اتاق شدم که که دیدم زن و پسرم  غرق خون روی زمین افتادند که خیلی زود با اورژانس و پلیس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود زن و فرزندم به کام مرگ فرو رفته بودند.

مرد نانوا ادامه داد: من از زن اولم 2 تا پسر جوان داشتم که پس از جدایی با پروین ازدواج کردم و همسر دومم از شوهر سابقش 1 دختر داشت که بعد از چند سالی که باهم زندگی کردیم یکی از پسرهایم با دختر زن دومم ازدواج کرد و از خانه ما رفت ، بعد از چند سال هم پسر دومم ازدواج کرد . ما 3 سال تنها زندگی کردیم تا اینکه خدا پسر سومم  را به ما داد.

یک روز وقتی به سر کار رفته بودم به خاطر بی احتیاطی، دستم داخل دستگاه نانوایی گیر کرد و قطع شد، از آن روز به بعد شرایط مالی ما کمی تغییر کرد، پسرم فرشید در این سالها همیشه از من  برای خرج خانه اش درخواست پول  می کرد و وقتی ما از لحاظ مالی در مضیقه بودیم و نتوانستم پولی که میخواهد را به او بدهم با من و همسر دومم اختلاف شدیدی پیدا کرد. وقتی دیدم پسرهایم با ما برای مال و اموال  درگیری پیدا کرده اند، تصمیم گرفتم نانوایی ام را به نام پسر 4 ساله ام بزنم و همین موضوع خشم پسرهایم را بیشتر کرد.

پس از صحبت های همسر مقتول ،کارآگاهان ابتدا 4 مظنون را دستگیر و شروع به تحقیقات کردند و در بررسی های اولیه به دلیل اینکه النگوهای مقتول به سرقت رفته بود و خانه بهم ریخته بود احتمال دادند که این قتل به دلیل سرقت اتفاق افتاده اما این در حالیکه بود که گوشواره های فریبا سرقت نشده بود و فرضیه قتل با انگیزه سرقت تنها یک بازسازی صحنه بود که ماموران را گمراه کند.

در این شاخه از تحقیقات تیم جنایی به پسر خانواده که فرشید نام دارد مظنون شدند و تحقیقات فنی از این متهم آغاز شد و این در حالی بود که این جوان سعی داشت با داستانسرایی خود را در قتل نامادری اش بیگناه معرفی کند اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد به ناچار پرده از جنایت هولناک برداشت.

اعتراف به قتل نامادری

فرشید در اعترافاتش گفت: پس از ازدواج دوم پدرم به مصرف متادون اعتیاد پیدا کردم و پس از مدتی با دختر نامادری ام ازدواج کردم و پس از مدتی همسرم باردار شد اما بچه اش سقط شد به همین خاطر دچار افسردگی شده بودم و تصمیم به کشتن نامادری ام گرفتم تا ارث بیشتری به من برسد .

پسر جوان ادامه داد: روز حادثه  به بهانه گرفتن یک برگ چک به خانه پدرم رفتم  وقتی نامادری ام برای آوردن چک به داخل اتاق رفت پشت سر او وارد اتاق شدم و با ضربات چاقو او را کشتم همان موقع برادر کوچکم که خواب بود بیدار شد و ترسیدم او به عنوان تنها شاهد ماجرا مرا لو بدهد به همین خاطر به سراغش رفتم و برادر ناتنی ام را هم به قتل رساندم.

درخواست قصاص

پرونده پس از تحقیقات تکمیلی و با توجه به اعترافات و بازسازی صحنه جرم برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری ارجاع شد و قضات پس از بررسی پرونده حکم قصاص برای عامل قتل نامادری و برادر ناتنی اش را صادر کردند که وکیل پرونده به حکم صادره اعتراض کرد.

پرونده پس از صدور حکم و بررسی تکمیلی در دیوانعالی کشور حکم اعدام عامل این جنایت خانوادگی را تایید کردند و پسر جوان در لیست اعدامی ها قرار گرفت.

کدخبر: 919426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟