این باندها کشف حجاب سازمان یافته داشتند / در کرمان فاش شد

به گزارش رکنا، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران تاریخ‌ساز هستند و باعث می‌شوند کارهایی که انجام می‌شود ثبت و ماندگار شود.

وی با بیان اینکه کهنگی و روزمرگی در شغل خبرنگاری معنا ندارد و یک خبرنگار باید جریان و تحرک داشته باشد، گفت: کشف حقایق و پیگیری امور توسط خبرنگاران بسیار ارزشمند است و یک خبرنگار همیشه خود را جای مردم قلمداد می‌کند و با مردم و در کنار مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروزه خبر حکم یک گلوله را دارد، افزود: دشمن با استفاده از ابزار رسانه، بهره‌برداری‌های زیادی علیه نظام کرده و اخبار کذب، دروغ و شایعات را شلیک می‌کند و افکار عمومی را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه هر خبری که صادر می‌شود ممکن است بر روی افکار و عقاید مردم تاثیر بگذارد، ادامه داد: خبرنگار باید مراقبت کند که عقاید و افکار مردم را به سمت ارزش‌ها و خوبی‌ها سوق بدهد.

نظری با اشاره به اینکه دشمن با جنگ روانی و سیاه نمایی مشکلات تلاش می‌کند تا فضای ناامیدی و نگرانی در جامعه ایجاد کند، گفت: این کار خبرنگار است که با تبیین جامعه اهداف دشمن را برملا و خنثی کند.

وی با بیان اینکه امروز بیشترین نیاز جامعه امیدآفرینی است، چرا که دشمن القا ناامیدی می‌کند، افزود: هر فعالیتی باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا دشمن اقدامات انجام شده را به نفع خودش مصادره نکند و یا وارونه جلوه ندهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: ما امروز با دشمن در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای و عملیات روانی قرار داریم که فرماندهان این جنگ اصحاب رسانه هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سال گذشته در یک جنگ تمام عیار پیچیده اغتشاشات را ایجاد و از اغتشاشگران حمایت کرد، گفت: دشمنان با روایت غلط و تحریف واقعیات سعی داشتند نظام را به سمت سقوط ببرند اما در این توطئه نیز ناکام ماندند.

نظری با بیان اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی نباید به هفته مقاومت و سالگرد شهید سلیمانی معطوف شود، افزود: مکتب شهید سلیمانی برای جامعه مصونیت می‌آورد و باید از این موهبت الهی بهره‌گیری کنیم.

وی از شناسایی گروه‌های کشف حجاب سازمان یافته در استان کرمان خبر داد و گفت: تعدادی از افراد در قالب گروه‌های کشف حجاب سازمان یافته به‌دنبال ترویج برهنگی و فساد در جامعه هستند که شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، ادامه داد: به‌زودی مستندی از توطئه دشمن و فعالیت این افراد و گروه‌ها در اختیار رسانه‌های استان قرار داده می‌شود تا برای افکار عمومی جامعه منتشر و این توطئه دشمن برملا شود.

احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیما استان کرمان نیز در این جلسه با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار ، اظهار داشت: بزرگ‌ترین پیام‌آور عاشورا حضرت زینب کبری (س) بودند که خبرنگاران به آن حضرت تاسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام سختی‌ها اگر برای انجام تکلیف الهی باشد زیبا است، گفت: باید خودمان را در آن سطح از بالندگی فکری و روحی ببینیم که خود را به حضرت زینب (س) نزدیک کنیم.

 

کدخبر: 918420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟