شلیک دقیق پلیس به پای سارق چاقو به دست در اهواز / شگردش فقط طلا بود

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در گفتگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات واماکن خصوصی با یک خودروی سمند سفید رنگ در سطح شهرستان اهواز، موضوع جهت شناس و دستگیری عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ زلقی گفت: در همین رابطه مأموران پلیس اهواز در حین گشت‌زنی در منطقه غزنوی این شهرستان بودند که خودروی سمند سارقان را مشاهده و به آن مشکوک شدند.

مأموران در استعلام از پلاک خودرو مطلع شدند که  خودروی مذکور متعلق به سارقان تحت تعقیب طلاجات واماکن خصوص میباشد راننده خودرو که سردسته باند سرقت بود با مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد.

 رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: مأموران پلیس اهواز راننده خودروی سمند را در حلقه محاصره خود گرفتار کردند که سارق جوان با در دست گرفتن چاقو به سمت مأموران حمله کرد.

که در نهایت مأموران با قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی باسلاح کلاشینکف به پای متهم کرده و سارق چاقو به دست را زمینگیر کردند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت:متهم پس از زخمی شدن برای درمان به یکی از بیمارستانهای اهواز انتقال یافت و باتوجه به شواهد موجود، متهم به چندین فقره سرقت طلاجات و سرقت از اماکن خصوصی باهمدستی دو سارق سابقه دار دیگر  معترف گردید تلاش برای دستگیری همدستان این متهم در دستور کار مأموران پلیس کلانشهر اهواز قرار دارد متهم نیز پس از مداوا برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت.

علی رنجکش

کدخبر: 916961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟