وحشت آفرینی 3 شرور قمه به دست در مجتمع نگارستان اندیشه

 به گزارش رکنا، اسفندماه سال 1400 یکی از اهالی شهرک مصطفی خمینی شهریار جهت خرید البسه به مجتمع نگارستان در فاز 3 اندیشه شهریار مراجعه کرده بود که توسط 3 نفر از اوباش محلی از ناحیه سر و کمر با ضربات چاقو و قمه مورد ضرب و جرح و جراحت قرار گرفته بود که در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و جهت بررسی به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران ارجاع داده می شود.

 این گزارش حاکیست با توجه به اینکه رفتار اوباشگرانه ضاربان باعث ایجاد رعب و وحشت و ترس اهالی محل و سلب آسایش شهروندان عبوری در مجتمع تجاری شده بود و ضاربان از محل متواری و مصدوم به بیمارستان جهت مداوا منتقل شده بود، با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران و آغاز تحقیقات میدانی، بازبینی دوربین های مداربسته شهری و اصناف، اخذ اظهارات فرد مضروب، عاملان قدرت نمایی با سلاح سرد در مجتمع نگارستان اندیشه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر سه نفر دستگیر شدند.

متهم اصلی دستگیر شده 23 ساله و دارای سوابق کیفری از قبیل نزاع و درگیری دسته جمعی و ایراد ضرب و جرح با سلاح بود که با تامین قرار مناسب روانه زندان شد.

متهم ردیف دوم 21 ساله و دارای سوابقی از قبیل نزاع و درگیری دسته جمعی و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد بود که با تامین قرار مناسب روانه زندان شد.

کدخبر: 916887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟