پایان جولان اراذل و اوباش در اراک

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا معیریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان اراک، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله طرح مهار و شناسایی عاملان نزاع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این افراد از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند که با قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد نزاع و درگیری موجب اخلال در نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان اراک پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده، سرانجام سه نفر از عاملان اصلی این درگیری را شناسایی و با هماهنگی قضایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ معیریان اظهار کرد: ۲ قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه موتورسیکلت در این عملیات کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری این افراد موجب رضایتمندی شهروندان شد، عنوان کرد: پلیس با افرادی که به هر نحو موجب مخل و آسایش عمومی جامعه شوند، برخورد قاطع دارد و مردم در صورت آگاهی از این افراد، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیش از ۵۸۰ هزار نفر در شهرستان اراک زندگی می‌کنند.

کدخبر: 916527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟