جزییات دستگیری دزدان گردنبند طلای علیرام نورایی در نیاوران / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید دالوند در توضیح نحوه شناسایی سارقین عنوان داشت: روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت ، آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

افراد دستگیر شده ، جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته ؛ در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار مشخص شد که این دو بنام های آرش و اشکان از سارقین زورگیر و سابقه دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت های مجعول برای خود کرده بودند .

علیرام نورایی

با شناسایی آرش و اشکان به عنوان سارقین سابقه دار در موضوع سرقت های زورگیری و گردنبندقاپی ، تحقیقات فنی - پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند .

با توجه به اعترافات بدست آمده از متهمین ، روز پنجشنبه مورخه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ ، علیرام نورایی بهمراه همسرش جهت شناسایی متهمین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمین ، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند .

در حال حاضر متهمین در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

کدخبر: 915702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟