جزییات مرگ 2 مادر باردار در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج + علت

به گزارش رکنا،یونس حاتمی پور  با تشریح کامل دلایل مرگ دو زن باردار و احیاء زن سوم باردار در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، اظهار داشت: متاسفانه دو مادر بدلیل مشکلات جسمی خودشان نتوانستند در زمان عمل‌های جراحی مقاومت کرده و فوت کردند.

وی گفت: یکی از این مادران در بارداری اول دچار عارضه قلبی بود و نمی بایست برای بار دوم باردار می‌شد و متاسفانه در هنگام بارداری دوم‌ دچار سکته مغزی شد و بدلیل خونریزی داخلی، عمل جراحی انجام گرفت و در ریکاوری، دچار ایست قلبی و در نهایت فوت کرد.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به تشریح دلایل فوت زن دوم باردار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این زن ۳۴ ساله که سه روز درد شکم داشت با کمک اورژانس ۱۱۵ به این بیمارستان انتقال داده شد و در هنگام انتقال هم اصلا نمی‌توانست براحتی حرف بزند.

حاتمی پور گفت: این زن، سونوگرافی نکرده بود و در رادیولوژی متوجه شدند که بچه در لوله رحم که هم بزرگ و ترکیده بود گیر کرده و شکم پُر از خون شده و در زمان بررسی‌های پزشکی او در بیمارستان، حداقل ۲ لیتر خونریزی داشت.

وی افزود: این زن بدلیل خونریزی، زیر عمل جراحی فوت کرد.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به ماجرای مادر باردار سوم هم اشاره و از احیاء این مادر پس از به کُما رفتن خبرداد و خاطرنشان کرد: بعد از احیاء، بچه به سلامت در این بیمارستان بدنیا آمد.

 

 

 

کدخبر: 915653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟