اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز

به گزارش رکنا ، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگارن درخصوص اجرای ممنوعیت و محدودیت در محور هراز و فیروکوه، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز از ساعت 6 صبح الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 مردادماه تردد کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی گفت: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه 13 مردادماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، از شمال به جنوب و از ساعت 14 الی 22 روز جمعه مورخه 13 مرداد ماه بصورت مقطعی به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت 12 روز چهارشنبه 11 مردادماه الی ساعت 6 صبح روز شنبه 14 مردادماه از محورهای هراز، فیروزکوه و بزرگراه امام رضا(ع) ممنوع است.

کهریزی ادامه داد: موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که در این محورها برای روانسازی جریان ترافیک و انجام ماموریت‌های ضروری تردد می‌کنند بلامانع خواهد بود.

وی اضافه کرد: رانندگان ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، مدیریت زمان سفر، رعایت فاصله طولی مناسبت نسبت به خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هم‌وطنان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های 76219100 و 21877743 پلیس راه استان با پیش شماره 021 تماس حاصل فرمایند.

 

 

منبع :  فارس 

 

کدخبر: 915185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟