رازگشایی سگ ها از 2 قتل در خانه مجردی / همه جا بوی گند می داد + جزییات

به گزارش رکنا،یک منبع آگاه در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار حوزه انتظامی وجنایی خبرگزاری رکنا در استان خوزستان گفت:ساعت تقریبی ۴:00بامداد سه شنبه۱۰مردادماه اهالی خیابان بهار۵۸ کوی قدس آبادان ضمن تماس تلفنی باپلیس این شهرستان از بوی تعفن از درون خانه یکی از همسایگانشان خبردادند و عنوان داشتند مدت دو روز است که سگهای ولگرد جلوی دراین خانه به صورت مداوم پارس میکنند و دو روز است که صاحب خانه نیز در محل دیده نشده است.

بلافاصله مأموران کلانتری۱۱ولیعصر به محل اعزام وپس از هماهنگی بامقام قضایی وارد خانه شدند.

مأموران درون خانه مشاهده نمودند دو مرد ۴۱ و۶۰ساله که توسط فرد یاافراد ناشناس به دلیل نامعلومی به قتل رسیده اند.

 با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل بلافاصله تیم جنایی در محل کشف اجساد حاضر شد. پزشک جنایی پس از معاینه اولیه احتمالا خفگی اعلام کرد و مرگ مرد دوم را استفاده زیاد از حد مواد و گرما درون خانه احتمال داد. در ادامه پزشک جنایی پس از معاینه جسد زمان مرگ را ۲ الی۳ روز قبل عنوان کرد و بوی منتشر شده در خانه را ناشی از فساد جسد اعلام کرد.

 این منبع آگاه گفت:  در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از افراد فوت شده درون خانه مدتی است که  به صورت مجردی در این خانه زندگی می‌کرده و اعتیاد به مواد مخدر داشته است. با اظهارات پزشک جنایی اجساد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شدند وتلاش برای رازگشایی مرگ این 2 مرد درون خانه به صورت ویژه در دستور کار پلیس جنایی آبادان قرار دارد.

علی رنجکش

کدخبر: 915074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟