قتل فجیع مرد توسط همسر و دخترش / جسد در سطل زباله کشف شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قتلی که ۲۲ بهمن سال گذشته مبارکه اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: جسد این فرد توسط یکی از شهروندان در سطل زباله واقع در یکی از خیابان‌های شهر پیدا شده بود.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران تجسس کلانتری و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان در محل حضور یافته و پس از انجام تشریفات لازم جسد که به دلیل متلاشی شدن قابل شناسایی نبود را به پزشکی قانونی تحویل می‌دهند، افزود: با انجام اقدامات علمی و تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان در سریع‌ترین زمان هویت مقتول که مردی ۴۶ ساله بود مشخص می‌شود و پزشکی قانونی نیز علت مرگ را خونریزی و آسیب مغزی براثر شکستگی جمجمه ناشی از اصابت جسم سخت تشخیص می‌دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با اطلاعات به دست آمده کارآگاهان شناسایی عامل یا عاملان قتل فرد مذکور را در دستور کار ویژه خود قرار داده و در وهله اول به سراغ خانواده وی می‌روند که در تحقیقات صورت گرفته از همسر و دختر مقتول متوجه اظهارات ضد و نقیض آنان شده و ظن کارآگاهان به دست داشتن همسر و دختر مقتول در قتل وی معطوف شد اما مدارک و مستنداتی دال بر اثبات این موضوع وجود نداشت.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: تحقیقات پلیس به صورت دقیق و با ظرافت خاصی در حال انجام بود و کارآگاهان تمام سرنخ‌ها را جمع آوری کردند و افراد مرتبط با مقتول را تحت بازجویی قرار دادند تا اینکه سرانجام پس از ۴ ماه کار پیچیده علمی مدارک و مستندات لازم مبنی بر ارتکاب قتل توسط همسر و دختر مقتول و همدستی دوست دختر مقتول بدست آمده و با تکمیل شدن تحقیقات طی هماهنگی با مرجع قضائی هر ۳ نفر دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان مبارکه انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: همسر و دختر مقتول که در ابتدا منکر ارتکاب قتل بودند اما در ادامه پس از اینکه با مدارک و مستندات پلیس روبرو شدند لب به اعتراف باز کرده و به جرم خود اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: دختر مقتول در اعترافات خود عنوان کرد پدرم به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر بیکار شده بود و هر بار که موادش را برایش تأمین نمی‌کردیم به من و مادرم فحش‌های رکیک می‌داد و ما را به باد کتک می‌گرفت. دیگر از دست کارهایش به تنگ آمده بودیم و جانمان به لب رسیده بود تا اینکه نقشه قتل پدرم را کشیدیم و روز حادثه وقتی پدرم در اتاق بود به او حمله ور شده و با چکش بر سرش ضربه زده و او را به قتل رساندیم. بعد از کشته شدن پدرم به دوست پسرم زنگ زدم و از او برای انتقال جسد کمک گرفتم. او هم آمد و نیمه‌های شب جسد را درون یک پتو پیچیده و بعد به وسیله خودروی خود به درون شهر برد و داخل سطل زباله گذاشت. بعد از این ماجرا برای اینکه کسی به ما شک نکند به دوست پسرم گفتم تا موتورسیکلت پدرم را در نیمه‌های شب از منزل بیرون برده و یک جور گم و گور کند ما هم به همه گفتیم که پدرم چند روز است که با موتورسیکلتش رفته و هنوز به برنگشته است.

وی با اشاره به دستگیری فرد دیگری که در انتقال و فروش موتورسیکلت مقتول با عاملان قتل همکاری داشته گفت: با تکمیل شدن تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم توسط متهمان پرونده تشکیل و افراد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کدخبر: 914292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟